محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

محمد حسین و پدربزرگ

اولین پست

1393/10/20 12:34
نویسنده : پدر بزرگ
116 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برای بار اول میخوام خودم تو سایتی که بابا بزرگت واست درست کرده برات بنویسم

محمد حسین خدا بخواد دو روز دیگه قراره به دنیا بیای و من هنوز نگران وزن کم توام آخه بار آخر که رفتیم سونو گرافی دکتر گفت وزنت 2800 گرم هس. وقتی دکتر اینو گفت خیلی تو ذوقم خورد آخه فک میکردم خیلی درشت باشی. از روزی که از سونو برگشتیم همه بهم میرسن که تو وزن بگیری تو این یه هفته انقد اشتهام زیاد شده که اصلا احساس سیر بودن نمیکنم به قول بابا حامدت من همیشه خدا گشنمچشمکچشمک

خب پسر گلم نمیدونی چقد همه انتظار اومدنت رو میکشن خاله هات عمه هات و مامان بزرگات و بابابزرگات و بیشتر از همه من و باباییت.من که دیگه صبرم تموم شده وقتی رفتیم دکتر که وقت بده واسه عمل گفت خیلی امکانش زیاده که زودتر از اون تاریخی که گفته به دنیا بیای و من هی نگرانم

امروز صبح که از خواب بیدار شدم اصلا حرکت نداشتی هر کاری کردم تکون نخوردی نمیدونی چقد ترسیدم میدونم آقا خوش خواب تشریف دارن ولی نه دیگه انقد

پسر گلم واسه سلامتیت نذر کردم ختم قران کنم و الان فقط دو جز مونده که تموم کنم

محمد حسین خیلی ها ازم خواستن که موقع به دنیا اومدن تو واسشون دعا کنم پسر گلم میدونم صدامو میشنوی پس واسه همه اونایی که ازمون خواستن واسشون دعا کنیم دعا کن

بقیه حرفا بمونه واسه بعد به دنیا اومدنت....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)